Hoe uw auto te repareren

https://autoservicehopman.nl/apk-oosterhout

 

We kunnen bepaalde onderdelen van uw auto opnoemen die met bepaalde intervallen moeten worden gerepareerd. Een distributieriem van de motor (automatische transmissie en chassis) moet hoogstwaarschijnlijk na 8.500 mijl worden vervangen. De uitlijning van de voor- en achterwielen moet op hetzelfde moment worden vervangen en uw Voertuig Identificatienummer moet worden veranderd. Een defect emissiecontrolesysteem kan uw voertuig ook total loss maken. Daarom is het zo belangrijk om niet alleen routinecontroles uit te voeren op uw auto, maar ook om uw administratie bij te houden voor alles wat u doet om uw auto te onderhouden. Het is raadzaam dat u van plan bent om uw voertuig langer dan vijf jaar te houden.

Uw voertuig is het voertuig dat u rondrijdt. Om het draaiende te houden, moet u het verzorgen en up-to-date houden. Het is aan te raden om uw auto eens per maand te controleren en te onderhouden. Als u een vermoeden hebt van een probleem, is het het beste om het probleem op te lossen voordat het een groot, en duurder, probleem wordt.

Het U. S. Auto repair shop schema is georganiseerd volgens specifieke automerken en modellen. De meeste winkels volgen het strikte voornemen om slechts één automodel per maand te onderhouden. Het idee is om multi-reparatie winkels te vermijden en zich te concentreren op slechts één auto. Zij concentreren zich eerst op het probleemgebied alvorens naar andere reparatiebedrijven te gaan. Daarom concentreren zij zich op het oplossen van dat ene autoprobleem.

Gezien de harde realiteit van de Amerikaanse auto-reparatie faciliteiten, voertuigfabrikanten bieden richtlijnen voor winkels te volgen bij de reparatie van bepaalde automodellen. Voornamelijk, de richtlijnen komen in drie categorieën:

-categorie die aangeeft dat de voertuig fabrikant niet eist dat reparatiebedrijven een specifiek reparatie-interval in acht nemen, terwijl

-categorie die aangeeft dat de voertuig fabrikant verwacht dat de winkels het voor dat specifieke voertuigmodel gespecificeerde interval in acht nemen

-categorie die aangeeft dat de fabrikant van het voertuig verwacht dat de autoreparatie faciliteiten het voor dat voertuig gespecificeerde interval volgen met een maximum van High-Tech Repair

In de categorie die aangeeft dat geen reparatie-interval vereist is, worden reparatiebedrijven aangemoedigd het voertuig zo spoedig mogelijk te repareren, ongeacht de schade. Het doel van het in acht nemen van het voorgeschreven interval is de ECM van het motorvoertuig en de cilinder waarin deze is gemonteerd, te beschermen tegen oververhitting.

Als u denkt over het type van reparatie en alleen bezorgd over schade, moet je naar een stand uitgerust om elektronische reparaties te behandelen. Uw auto reparatiewerkplaats moet beschikken over een reactie-instrument voor scantools om problemen in de elektronische systemen van uw auto op te sporen en deze op de meest nauwkeurige manier te repareren. De reparatiewerkplaatsen zouden kenmerkende systemen moeten gebruiken die voor de nauwkeurige diagnose van problemen met elektronische systemen worden ontworpen. In een typische reparatiewinkel zal de reactie van de Aftasten hulpmiddelen waarschijnlijk het Zwarte Scherm of het Groene Scherm of allebei zijn, afhankelijk van het probleem. Het idee is om de problemen te vinden op de eerste poging.

stuurt een scan reactie om het probleem te identificeren. Meestal mislukt dit in meer dan 95% van de gevallen, met een minimale tijd voor de scanner om de scan te voltooien.

Verwacht dat uw auto er van buiten en binnen normaal uitziet.

Verwacht dat de meters van uw voertuig, zoals, oliedruk afstellingen, motortemperatuur, en de werking van de scoutmeter, normaal zijn.

Ga ervan uit dat alle belangrijke emissiebeperkende onderdelen normaal werken.

Verwacht dat uw brandstoftoevoersysteem, zoals brandstofpompen en brandstofleidingen, brandstofdrukregelaar, verdeler, en brandstofinjectoren allen in werking zal zijn.

Verwacht dat uw chassis en aandrijving in goede staat zijn.

Verwacht normaal nauwelijks merkbaar optrekken en remmen.

Verwacht normale besturing en normale indrukking van het stuurwiel.

Het is normaal dat u overmatig lawaai uit de uitlaat opmerkt.

Normale remmen moeten doeltreffend zijn en mogen niet buitensporig of vertragend werken.

Het is normaal om te merken dat er remvloeistof uit de wielen lekt. Het is geen reden tot paniek, maar een te verwachten teken omdat de remvloeistof uiteindelijk zal worden vervangen.

normale slijtage onderdelen en componenten moeten in goede conditie zijn.

De motor en transmissie zouden in goede staat moeten zijn.

Controleer de wielen en banden regelmatig op tekenen van ongelijkmatige of versleten slijtage.

Controleer op corrosie en ongewone corrosie met een magneet.

Controleer of de thermostaat goed werkt en binnen het normale werkingsbereik ligt.

Controleer de motorkappen regelmatig op lekkage.

Controleer onder het voertuig op lekkende of beschadigde gasflessen en luiken.

te onderzoeken door de motorkap bijna op te tillen. Door langs de zijkanten van het voertuig te kijken, kunt u meestal verborgen lekken opsporen.

Controleer de motor op gevallen sleutels.

Sleutels DVD’s, debet kaarten groter dan UK (20-40 Retailer gewicht)

Grootte, vorm en verdeling van de verschillende bestanddelen

type besturing: Manuele of elektrische aandrijving? Keerkoppeling of anti-keerkoppeling

Plaats van de antenne langs de cabine – Gewoonlijk staat de antenne in de richting van de voor- of achterzijde van de auto.

Lees meer:

APK Oosterhout